Procedura korzystania z zajęć w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

ZASADY PRZYJMOWANIA DZIECI NA WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
W PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ

  1. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka organizuje się dla dzieci, które posiadają Opinię o Potrzebie Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
  2. Z zajęć zorganizowanych na podstawie opinii o potrzebie WWRD korzystają dzieci od 2,5 r.ż. do ukończenia edukacji przedszkolnej.
  3. Zgłoszenia przyjmowane są od 28 sierpnia 2025 r. od godz. 8:00 do 31 sierpnia godz. 20:00 poprzez wypełnienie formularza internetowego dostępnego w zakładce Aktualności.
  4. Istnieje możliwość przyjęcia dziecka z listy rezerwowej w ciągu roku szkolnego w miarę wolnych miejsc.
  5. Pierwszeństwo mają dzieci:
    • kontynuujące terapię,
    • dzieci ze zdiagnozowanym Autyzmem lub Zespołem Aspergera,
    • dzieci z rejonu działania Poradni.

UWAGA! OD ROKU SZKOLNEGO 2025/2026 ZAJĘCIA WWRD BĘDĄ ODBYWAŁY SIĘ
W FILII PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 4
UL. LIZBOŃSKA 5, WARSZAWA



ZASADY ORGANIZACJI ZAJĘĆ WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECKA
W PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ

  1. Zajęcia w ramach WWRD w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Nr 4 w Warszawie odbywają się w wymiarze do 2 godzin zegarowych tygodniowo. Czas i forma zajęć jest dostosowana do stanu psychofizycznego dziecka i do jego potrzeb.
  2. Zajęcia prowadzone są przez specjalistów według ustalonego wcześniej harmonogramu.
  3. Obecność rodzica/opiekuna prawnego na zajęciach jest wskazana, chyba że zostanie to ustalone inaczej.
  4. Planowana nieobecność dziecka powinna być zgłaszana do sekretariatu poradni w możliwym jak najwcześniejszym terminie.
  5. Spóźnienie się na zajęcia nie powoduje ich przedłużenia ani odrobienia w innym terminie.
  6. Nie ma możliwości odrabiania zajęć terapeutycznych, które wypadają w dni wolne od pracy (święta), podczas urlopów  i zwolnień lekarskich terapeutów

Rodzice/opiekunowie zobowiązują się do:

  1. Systematycznego, punktualnego przyprowadzania dziecka na zajęcia specjalistyczne oraz terapeutyczne.
  2. Dostarczenia terapeucie wszelkich nowych dokumentów dotyczących stanu zdrowia dziecka, prowadzonych terapii mogących mieć jakikolwiek związek   z aktualną sytuacją dziecka.
  3. Współpracy ze specjalistami i stosowania się do zaleceń dotyczących pracy z dzieckiem w domu.
  4. Rodzice dbają o to, aby dziecko miało na zajęciach wygodny strój i obuwie na zmianę.
  5. Rodzice zobowiązują się do przyprowadzania na zajęcia dzieci zdrowych, w przeciwnym razie terapeuta ma prawo odmówić przyjęcia dziecka.

Ostania aktualizacja: 27 sierpnia 2025 16:39